i) Murid/Pelajar
*Memberi pendidikan yang terbaik dan menyeluruh mengikut kehendak KPM dan FPK
*Melaksanakan pengajaran, pembelajaran dan pernilaian secara berkesan mengikut standard kualiti yang ditetapkan oleh KPM dan panitia matapelajaran sekolah
*Mewujudkan suasana pembelajaran yang konduksif, harmoni , kasih sayang dan mesra kepada semua murid/pelajar.
*Memastikan kebajikan dan keselamatan murid dittitikberatkan pada setiap masa
*Melaksanakan kegiatan Ko-Kurikulum secara berkesan sehingga mencapai matlamat yang ditetapkan melalui aktiviti yang dirancangkan.
*Memastikan murid/pelajar yang berbakat diberikan bimbingan dan galakan sepenuhnya sehingga mencapai peringkat tertinggi dalam bidang Kokurikulum.
ii) Ibubapa dan Penjaga
*Memberi maklum balas sewajarnya terhadap semua urusan pelanggan dengan kadar segera.
*Memastikan ibu bapa dan penjaga yang berurusan di kaunter mendapat layanan mesra dan dapat diselesaikan dalam masa 15 minit.
iii) Stakeholders
*Memastikan setiap arahan dan permohonan dari PPD, JPN dan KPM mendapat maklum balas dalam tempoh 3 hari.
iv) Guru dan Anggota Khidmat Sokongan
*Memastikan setiap guru dan anggota khidmat sokongan dilayan secara adil dan saksama.
*Mematuhi segala arahan dan dasar yang telah ditetapkan.
0 comments