Followers

About this blog

NURULHAFIZAH AWANG MORE
(FASILITATOR SCHOOLNET 09/10)
SK PEKAN MEMBAKUT



Hubungi Kami

Sk Pekan Membakut,
Peti Surat 03,
89727 Membakut,Sabah.

No. Telefon /fax:
087-887511

MENGENAI KAMI

Sekolah Kebangsaan Pekan Membakut terletak di Pekan Membakut.Sekolah ini dibina di dalam kawasan yang luasnya lebih kurang dua setengah ekar.

SENARAI GURU BESAR(1961 -2010)

1. En. Mohd Yusof Matsari 1962-1962
2. En. Zami bin Mandai 1963-1963
3. En. Mohd Yusof Matsari 1964-1966
4. En. Yusof Ag. Sulaiman 1967-1969
5. En. Ahmad Bin Safar 1970-1972
6. En. Abd Salam Ahmad 1972-1973
7. En. Abdullah Hassan 1974-1974
8. En. P. Limmy Salangang 1975-1975
9. En. Suhaili Kadir 1975-1978
10. En. Talib Hj. Ag. Kiah 1979- 1980
11. En. Mohd Diris Hj. Manggung 1981-1982
12. En. Mohd Yassin Hj. Ag. Piut 1982-1985
13. En. Mohd Yaakob Ibrahim 1986-1987
14. En. Jaikol Akang 1988-1991
15. En. Mursidi Abd. Latif 1991-2005
16. En. Mad Zin b. Mohidi 2005-2007
17. Mohamad Patra 2007-Sekarang

GURU BERTUGAS

FEBRUARI

MINGGU PERTAMA
(1 FEBRUARI -5 FEBRUARI 2010)

1)ENCIK DAVID DAYA
2)PUAN ZARINA MIN

PROFILE SEKOLAH

MASA

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    CARIAN LAMAN

    PIAGAM PELANGGAN SKPM

    Posted by skpekanmembakut Selasa, 2 Februari 2010

    i) Murid/Pelajar

    *Memberi pendidikan yang terbaik dan menyeluruh mengikut kehendak KPM dan FPK
    *Melaksanakan pengajaran, pembelajaran dan pernilaian secara berkesan mengikut standard kualiti yang ditetapkan oleh KPM dan panitia matapelajaran sekolah
    *Mewujudkan suasana pembelajaran yang konduksif, harmoni , kasih sayang dan mesra kepada semua murid/pelajar.
    *Memastikan kebajikan dan keselamatan murid dittitikberatkan pada setiap masa
    *Melaksanakan kegiatan Ko-Kurikulum secara berkesan sehingga mencapai matlamat yang ditetapkan melalui aktiviti yang dirancangkan.
    *Memastikan murid/pelajar yang berbakat diberikan bimbingan dan galakan sepenuhnya sehingga mencapai peringkat tertinggi dalam bidang Kokurikulum.

    ii) Ibubapa dan Penjaga

    *Memberi maklum balas sewajarnya terhadap semua urusan pelanggan dengan kadar segera.
    *Memastikan ibu bapa dan penjaga yang berurusan di kaunter mendapat layanan mesra dan dapat diselesaikan dalam masa 15 minit.

    iii) Stakeholders

    *Memastikan setiap arahan dan permohonan dari PPD, JPN dan KPM mendapat maklum balas dalam tempoh 3 hari.

    iv) Guru dan Anggota Khidmat Sokongan

    *Memastikan setiap guru dan anggota khidmat sokongan dilayan secara adil dan saksama.
    *Mematuhi segala arahan dan dasar yang telah ditetapkan.

    0 comments

    Catat Ulasan